Het doorzetten van een order. Bezorgrestaurant steeds digitaler



Het aanleveren van een bestelling lijkt simpel, maar wanneer dit duizenden orders betreft verspreid over duizenden restaurants met ieder verschillende wensen dan word het een stuk ingewikkelder, vooral als je de bestelling zonder vertraging wilt versturen en het 24 uur, 7 dagen in de week draaiende wilt houden.

Maar de restaurants stonden al die jaren ook niet stil en tegenwoordig wordt er al veel gebruikt gemaakt van computers en zelfs complete kassasystemen met mobiele apps. Veel restaurants draaien de software van eten-bestelsites zelf op de eigen computer met daarbij hun eigen printsystemen, wij eten-bestelsites leveren verschillende bonformaten aan en zelf kunnen wij zien wanneer de bon in de printer ligt en dit terug communiceren naar de gebruiker. Een betere koppeling is er eigenlijk niet.

Dit houdt wel in dat eten-bestelsites klantenservice afdelingen moeten hebben die tot 's avonds laat problemen kunnen oplossen, eten bestellen gaat natuurlijk tot in de nacht door en dan wilt u ook een zo goed mogelijke dienstverlening, en wij ook!

Tegenwoordig betreft het doorzetten van orders voor eten-bestelsites dus vooral een hoop technisch werk waarbij wij restaurants moeten voorzien van gebruiksvriendelijke software of op maat gemaakte koppelingen en dit alles maakt dat de ervaring voor de gebruiker tegenwoordig nauwelijks meer hinder ondervind.